لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 87
بازرسی مسیر گاز داغ
دمونتاژ
عمل -1 سقف کوپه توربین را جهت برداشتن آماده کنید.
1- سیم های موتورفن ونت کوپه توربین را جدا کنید.
2- لوله کشی به دمپرفن ونت در قسمت زیری سقف را باز کنید.
3- هر بخشی از لوله سخت (RIGID CONDUCIT) سیم برق را که به سقف توربین وصل می شود: جدا کرده و بردارید.
4- هر فیکسچر یا لوله برق روشنایی داخلی یا خارجی را که با برداشتن سقف تداخل داشته باشد، بردارید.
5- کلیه لوله کشی های هوای مرحله پنجم را از بالای سقف کوپه توربین بازکرده و بردارید.
6- ونت یاتاقان شماره 2 را از بالای لفاف احتراق باز کنید لوله کشی ونت را از سمت بالا بلند کرده و از میان سقف از فیت موجود در لفاف خارج کرده و روی پایه چوبی(CRibbiNG) قرار دهید.
7- لوله کشی هوای مرحله پنجم واقع در سمت راست پوسته توربین در محل فلنچ واقع در زیر قسمت بالای تیر کناری شاسی (BASE SAID DRAM ) را باز کنید.
8- سرپوش آب رو(FLASHING CAP ) بین پوشش های سقف فوروارد و آفت را بردارید.
9- پنج عدد سیل انتهایی واقع در انتهای آفت پوشش سقف را بردارید.
10- بولتهای قسمت آفت سقف را از فریم های دیواره های خارجی، باز کنید.
11- بمنظور اطمینان از آزادبودن قسمت آفت سقف از نظر مکانیکی جهت بلندکردن، چک لازم را بعمل آورید.
عمل 2- پانل های دسترسی (ASSESS PANELS) کانال اگزوز و ورودی را بردارید.
1- پانل های عایق پوششی ساختمان را بردارید.
2- بولت های پانل دسترسی کانال اگزوز را باز کنید.
3- بولت های پانل دسترسی ورودی را باز کنید.
4- پانل ها را با وایر بسته( ریگری کرده) بلند کرده، از واحد آزاد کرده و با فاصله نسبت به زمین نگهداری کنید.
عمل 3- سقف و پانل های جانبی کوپه توربین را بردارید.
1- چهارعدد آی بولت به محل های رزوه شده قسمت سقف که جهت بلند کردن تعبیه شده اند وصل کنید. فن و دمپر را می توان بطور محلق به سقف باقی گذاشت.
2- به سقف وایر وصل کرده و آنرا بلند کنید و روی پایه چوبی مناسبی قرار دهید.
3- پانل های جانبی عمودی کوپه توربین را بردارید تا دسترسی به محوطه توربین جهت درآوردن بولت و لوله کشی آسانتر باشد.
4- درها، و ( یا ) پانل ها را در وضعیت ایستاده (PRIGHT) د رجای محفوظی نگهداری کنید.
عمل 4- عملیات دمونتاژ در روش بازرسی احتراق از شماره 1 تا 8 را اجرا کنید.
NOTE
« جهت اطلاع از روشهای دمونتاژ برای عملیات ذیل به بازرسی احتراق بخش A 4 از این دستورالعمل تعمیراتی مراجعه کنید.»
1- خطوط سوخت مایع را درآورید
2- خطوط هوای آتمایزینگ را درآورید.
3- خطوط گاز را درآورید( در صورت اطلاق)
4- چک والوهای سوخت مایع را درآورید.
5- نازل های سوخت را درآورید.
6- دتکتورهای شعله و جرقه زنها را درآورید.
7- بولت های در پوش های محفظه های احتراق را باز کرده و درپوشها را باز کنید.
8- نگهدارنده های لوله های انتقال شعله، لوله های انتقال شعله، لاینرهای احتراق، و فلواسلیوها را در آورید.
عمل 5- چک های مقدماتی وضعیت مکانی (POSITIONING)* کمپرسور و روتور را انجام دهید.
* : یا استقرار
NOTE
«چک های وضعیت مکانی روتور در حالی باید انجام شود که کلیه پوسته ها با بولت در مکان خود بسته شده باشند و واحد روی ساپورت های خود قرار گرفته باشد.»
سوراخهای اندازه گیری کلیرنس (CLEARANCEOMETER) و سوراخ های پروب(PROBE) را با هم اشتباه نگیرید. سوراخ های اندازه گیر کلیرنس(90%) اینچ بوده و جهت یک میکرومتر عمق سنج (DEPTH MICROMETER) خیلی کوچک هستند. از سوراخهای پروپ جهت اخذ کلیرنس های نوک پره هایTIP CLEARANCES) ) در توربین و کمپرسور استفاده کنید.
1- در ضمن کاربرد یک پره علامت گذاشته شده مرحله اول کمپرسور، روتور را چرخانده تا چک های کلیرنس در شش نقطه انجام شود: خط المرکزین بالا، خط المرکزین پائین، و بالا و پائین اتصالات فنی هر طرف. یافته ها را در فرم بازرسی ISE/GT-FF-9000 ثبت کنید.