دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 30 صفحه
روشهای نوین مهندسی فروش روشهای نوین مهندسی فروش فروش ، فروختن کالا نیست ، خریدن اعتماد است. سرفصلهای دوره : • دیدگاه خود را تغییر دهید (فروش چیست ؟
فروشنده موفق کیست و چه ویژگی هایی دارد؟
• برای فروش آماده شوید (چگونه فروشنده ای تاثیر گذار و حرفه ای باشید؟
• چگونه با مشتری ارتباط موثر و کارا برقرار نماییم؟
• چگونه با مشتری رفتار کنیم؟
نیاز او چیست؟
کالای ما چگونه این نیاز را برآورده می سازد؟
• چگونه در مشتری انگیزه جهت خرید ایجاد نماییم؟
• یک فروش ساختار یافته و موفقیت آمیز را طراحی کنیم • چگونه با مشتری مذاکره نماییم؟
• چگونه از روش پرسش و پاسخ با مشتری بعنوان راهکاری کلیدی استفاده نماییم؟
• چگونه به یک فروش لذت بخش دو طرفه نایل شویم؟
• چگونه با اعتراضات و ایرادات مشتریان برخورد نماییم؟
• چگونه به مشتریان خدمت کنیم؟
• چگونه پرسنل فروش را مدیریت کنیم؟
درصورت درخواست رزومه و سوابق آموزشی ارسال می گردد • چگونه تبلیغات کنیم که منجر به فروش شود؟
• چهل روش جذب مشتری را یاد بگیریم خدمات مهندسی فروش : 1 - رسیدگی به شکایات مشتریان شکایت مشتریان فرصتی برای از بین بردن نقاط ضعف ماست .
2- ارائه خدمات فنی - مهندسی و گواهینامه های لازم تا تبدیل مواد اولیه ، به یک محصول با کیفیت مشتریان خود را همراهی خواهیم نمود .
به همین منظور سعی می کنیم تا جزیی ترین اطلاعات مربوط به هر محصول ، فرآیند آن و رفع عیب را در اختیار مشتریان قرار دهیم . 3-برگزاری دوره های آموزشی برگزاری دوره های آموزشی را با هدف شناساندن هر چه بیشتر محصول و کاربرد آن در دستور کار خود قرار داده ایم . 4- توسعه محصول و کاربرد محصولات با همکاری موسسات تحقیقاتی تحقیق و توسعه را باهدف آفرینش ایده های نو در دستور کار خود قرار داده ایم .
و با برقراری ارتباط مستمر با مرکاز تحقیقاتی در این مسیر کوشیده ایم .
دستاوردهای این مطالعات که نهایتا توسعه محصول یا توسعه کاربرد محصول است ، در قالب کتاب یا مقاله در اختیار مشتریان قرار می گیرد .
مهندس فروش کیست؟
مهندس فروش کسی است که علاوه بر دارا بودن اطلاعات فنی فراوان در مورد آن محصول، فروشنده و بازاریاب حرفهای نیز بوده و توانائی تجزیه و تحلیل عملیات مربوطه بهصورت دقیق و با عدد و رقم را داشته باشد و با حرکتهای صحیح متناسب با شرایط و اقتضای موقعیت و در نظر داشتن آرمان شرکت، در کسب رضایت بلندمدت مشتریان اقدام کند . ـ مهندس فروش در درجهٔ اول باید واجد شرایط برونگرائی و شم بازاریابی و فروش باشد.
اگر شخصی ذاتاً فاقد این ویژگیها باشد نباید روی وی سرمایهگذاری شود.
چه بسا این فرد مناسب بسیاری از شغلهای دیگر که ماهیت و ذات آنها نیاز به انسانهای درونگراست، بوده و در آن جایگاه موفق باشد .
پس اولین شرط برای پرورش مهندس فروش، دارا بودن شم و ذات این حرفه است.
خوشبختانه امروزه با بهرهگیری از علوم روانشناسی و بازاریابی متخصصان مربوطه این افراد را مورد شناسائی قرار میدهند . ـ ویژگی دیگر مهندس فروش تسلط به علم بازاریابی و فروش، و طی دورههای آموزشی مرتبط است که این موضوع میبایست بهصورت پیوسته صورت گیرد.
در دنیای جدید هر روز لازم
متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.
در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرماییدپس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواه شددر صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارددر صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »