لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 39
عنوان:
ترجمه مقاله
استاد:
آقــای مهندس گل
دانشجو:
علیاصغر تیرگر ـ کوروش آقچلی
در دهم آگوست 2005 رئیس جمهور قانون مساوی در مورد ایمنی، پاسخگویی، زاحتی و کارآمدی حمل و قل امضاء کرد:
میراثی برای استفاده کردن (Safetea-lu). به خاطر تعهد و ضمانت مبلغی بالغ بر 244.1 میلیون دلار برای بزرگراهها، ایمنی آنها و حمل و نقل عمومی، Safetea-lu به عنوان بزرگترین سرمایه گذار حمل و نقل سطحی در تاریخ جوامع بیان شد. دو لایحه قانونی در قرن 21 که در حمل و نقل رخ داد – قانون حمل و نقل سطحی که با چند نوع وسیله کار آمد در سال 1991 به نام (Istea) و قانون حمل و نقل برابر و مساوی برای قرن 21 (tea-21) – برنامه بزرگراهها را برای بررسی تغیر نیازهای حمل و نقل جوامع و اقوام مختلف شکل داد. Safetea-lu بروی این بستر و موقعیت آماده و استوار سرمایه ها را تأمین کرده و چاچوب برنامه ای برای سرمایه گذاری مورد نیاز برای نگهداری و ادامه کار را تصحیح و تدوین کرد و زیر سازی و زیربنای حمل و نقل را به طوراساسی ارتقاء داد.
Safetea-lu شکل های زیادی از سیستم حمل و نقل امروزی را دعوت به تقابل و مبارزه کرد – مبارزه و رقابتهایی مثل بهبود ایمنی، کاهش تراکم ترافیک، بهبود کارآمد در کرایه جابجایی ها، افزایش اتصال با چند وع وسیله نقلیه، محیط زیست حفاظت شده همچنین زمینه ای برای رقابت و تقابل در آینده مطرح کرد. Safetea-lu برنامه های حمل و نقل را بوسیله تمرکز کردن روی انتشار جریان حمل و نقل برای مقاصد ملی و قومی کارآمد تر و مؤثرتر کرد هنگامیکه تصمیم گیرندگان حمل و نقل محلی و ایالتی برای پاسخگویی و حل مشکلات و اجتماعات و انجمنها انعطاف پذیر تر مسئولیت پذیرتر شدند.
Safetea-lu یک برنامه فرمولی ابتدایی محکم را که علاوه بر هدف سرمایه گذاری به خصوصیات زی تأکید میکند دنبال میکند.
ایمنی (سلامت):
Safetea-lu یک برنامه بهبود ایمنی هسته ای (داخلی) بزرگراه را که سرمایه گذاری و ساخته شده برای پیشرفت عمده در کاهش مرگ و میر بزرگراه بنا نهاد. این برنامه دستورالعمل جدیدی برای افزایش ایمنی بروی بزرگراهها یمان با دوبرابر کردن سرمایه ها برای سلامت زیرسازه و برنامه های استراتژیکی مورد نیاز ایمنی بزرگراه با تمرکز روی نتایج خلق کرده و آفرید. از دیگر اهداف خاص برنامه های مربوط به حیطه کاری، رانندگان پیرتر و پیاده ها شامل بچه هایی که پیاده به مدرسه میروند.
تساوی حقوق (دارائی شرکاء):
برنامه جدید سود سهام دارای سه خصوصیت است – یکی به سهم سرمایه بزرگراه بستگی دارد و دوتای دیگر مستقل است. ابتدا ساختن بر اساس قانون tea-21 دارای کمترین تعهد و ضمانت اجرا بود، برنامه سود سهام تضمین و اطمینان میدهد که هر ایالت سهمیه شرکت خود را به صندوق سرمایه بزرگراه ( به شکل gos را به صورت مالیان و عوارض) در سال 2005 در کمترین مقدار %90.5 عودت میدهد نسبت به سال 2008 که نرخ نسبی عودت داده شده حداکثر %92 خواهد بود. بعلاوه هر ایالت متعهد تعیین نرخ رشد بیش از میانگین تراز سالیانه صندوق (سهام) با وجود سهم شرکت آنها براساس قانون tea-21 شده است.
مناطق انتخاب شده از لحاظ سهم سودشان از واگذاری اعتبار و پروژه های در اولویت ضمانت شده اند که این سهم کمتر از سهم متوسط سالیانه یک ایالت تحت قانون tea-21 نیم باشد.
نوآوری جهت تهی سرمایه:
Safetea-lu کار را برای بخش خصوصی به منظور شرکت در پروژه های زیر سازه ای بزرگراه ساده کرده و سیتی از نظرات و پیشنهادات جدید در دست دارد، مثل شایستگی برای ارتباط فعال خصوصی، بعلاوه انعطاف پذیری در استفاده عوارض راهداری به منظور تأمین هزینه بهبود زیر سازی و زیر بنایی و انتشار SIB , TIFIA که با تغییراتی نوو ابتکاری نیازهای سرمایه گذاری خصوصی را تحریک میکند.
کاهش تراکم:
تجهیز یکی از سخترین موضوعات حمل و نقل است که امروزه با آن رودر روییم – تجمع یا تراکم Safetea-lu به ایالات انعطاف پذیری بیشتر برای استفاده از ارزش ریالی جاده در جهت مدیریت تراکم و توسعه مدیریت زمان واقعی ترافیک در تمام ایالتها برای کمک به بهبود امنیت و مصونیت حمل و نقل وتهیه و آماده کردن اطلاعات بهتر برای مسافران پاسخگویی در مواقع اضطراری ارائه میدهد.
تحرک و بهره وری:
Safetea-lu یک سرمایه گذاری معتبر در برنامه های کمک رسانی اتحادیه مرکزی تهیه و تدارک میبیند، مثل برنامه ریزی برنامه هایی برای بهبود حملو نقل بین المللی و بین ایالات، یافتن نیازهای محلی و سرمایه گذاری های حساس با قیمت بالا برای پروژه های زیربنایی حمل و نقل مهم ملی و محلی، بهبود حمل و نقل وابسته به تعداد طرح ها، سرمایه و بهتر شدن تدارکات زیربنایی در طول عملیات است.