انواع فایل

دانلود فایل ، خرید جزوه، تحقیق،

انواع فایل

دانلود فایل ، خرید جزوه، تحقیق،

دانلود طرح های طرح تولیدی گلاب و انواع عرقیات معطر 38 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 28

 

1-خلاصه گزارش طرح

1-1: عنوان و تعریف محصول

محصول تولیدی گلاب و انواع عرقیات معطر می باشد.

گلاب : گلاب به حاصل تقطیر گل های سرخ (( گلهای محمدی )) تازه چیده شده با آب که اسانس اضافی آن از محلول آبکی جدا شده باشد اطلاق می گردد.

عرقیات معطر : عرقیات معطر به حاصل تقطیر انواع مختلف گیاهان معطر که بعضی از آنها تازه و بعضی بصورت خشک با آب تقطیر می شوند و اسانس اضافی آنها از محلول آبکی جدا شده باشد اطلاق می گردد.

1-2 : تولید سالیانه در این طرح 200 تن گلاب معادل با 444445 عدد بطر cc (450)،150 تن عرقیات بسته بندی شده در بطر معادل c 333334 عدد بطر cc (450)و 150 تن عرقیات فله ای جهت مصرف کلیه اقشار مردم در نظر گرفته شده است که در سال اول تولید 80% در سال دوم تولید 85 درصد در سال سوم تولید 90 درصد و در سال چهارم 95درصد و در سال پنجم 100 درصد ظرفیت نهایی تولید خواهد شد.

1-2:تعداد روز کاری

تعداد روز کاری در طرح 270 روز می باشد.

1-4 :تعداد شیفت و مدت زمان شیفت به ساعت

نظر به اینکه گل محمدی و گل نسترن و بیدمشک و بهار نارنج در سه ماهه فروردین ،اردیبهشت،خرداد بعلت آنکه بایستی از گل تازه استفاده شود تولید می گردد لذا در این سه ماه فقط از این نوع عرقیات و گلاب تولید خواهد شد که در این سه ماه ،واحد دو شیفته کار خواهد نمود که ساعت کار در هر شیفت 12 ساعت می باشد. بقیه عرقیات در ماههای بعدی با استفاده از گیاهان خشک تولید می شود. البته عرق نعناع را نیز در فصل تابستان (تیر مرداد ، شهریور ) با استفاده از گیاهان تازه می توان تولید کرد. در این 6 ماه بعدی که بقیه عرقیات تولید می گردد. و در واحد کار پر کردن شیشه و بسته بندی عرقیات و گلاب ذخیره شده در فصل بهار نیز انجام خواهد شد که یک شیفت 8 ساعته خواهد بود.

1-5 : مساحت زمین و زیر بنای مورد نیاز

زمین 4000 متر مربع و زیر بنا m2 1200 مورد نیاز خواهد بود.

1-6 : سرمایه گذاری ثابت و کل سرمایه گذاری طرح

سرمایه گذاری ثابت 097/745/135 تومان و کل سرمایه گذاری طرح 880/954/178 تومان می باشد.

1-7 : تعداد کل کارکنان :

تعداد کل کارکنان دائمی 22 نفر و 10 نفر کارگر فصلی در سه ماهه دو شیفت کاری خواهد بود.

1-8 : قیمت فروش محصول و درآمد حاصل از تواید و فروش در حداکثر ظرفیت بهره برداری

قیمت فروش محصول: گلاب صادراتی با توجه به صادراتی بودن و نرخ ارز واریز نامه ای هر بطر 310 تومان ،قیمت فروش عرقیات بسته بندی شده در بطر با کیفیت خوب و عالی 1/232 تومان قیمت فروش عرقیات فله ای بطور متوسط با کیفیت خوب 5/196 تومان و قیمت فروش کل محصولات تولیدی در حداکثر ظرفیت 770/619/244 تومان می باشد.

1-9 سود ویژه در ظرفیت نهایی :

سود ویژ در ظرفیت نهایی 895/241/49 تومان می باشد و سود ویژه با توجه به اینکه جدولهای اقتصادی بعداً توسط افراد دیگری تنظیم خواهد شد لذا بعداً مشخص خواهد شد.

1-10 :ارزش افزوده خالص سالیانه

ارزش افزوده خالص سالیانه بر اساس محاسبات انجام شده در طرح 934/246/65 تومان می باشد.

1-11 : سرمایه گذاری سرانه

سرمایه گذاری سرانه بر اساس محاسبات انجام شده در طرح 232/170/6 تومان میباشد.

1-12 : نقطه سر به سر

نقطه سر به سر بر اساس محاسبات انجام شده در طرح 782/258 کیلوگرم می باشد که درصد تولید در نقطه سر به سر 577% می باشد.

مطالعات اقتصادی

تعریف محصول از نظر مشخصات ظاهری و غیره

گلاب: گلاب به حاصل تقطیر گلهای سرخ ، گل محمدی تازه چیده شده با آب که اسانس اضافی آن از محلول آبکی جدا شده است اطلاق می گردد که از نظر درجه خلوص به دو نوع گلاب سنگین و گلاب سبک تقسیم می شود.

گلاب سنگین (درجه یک) است که درصد میلی لیتر آن حداقل 35 میلیگرم اسانس وجود داشته باشد.

گلاب سبک (درجه دو): گلابی است که درصد میلی لیتر آن حداقل 15 میلیگرم اسانس وجود داشته باشد.

3-3 : بررسی شیوه های کنترل تولید محصول و مشخص نمودن نقاط کنترل در خط تولید:

در خط تولید و در هنگام تولید باید مرتباً از محصول خروجی ازکندانسور نمونه گیری نموده و در آزمایشگاه آزمایشات لازم را بر روی گلاب که جهت صادرات بایستی استاندارد باشد انجام داد. در مورد عرقیات نیز در کارگاههای سنتی معمولاً یک نفر مرتباً از محصول کندانس شده بوسیله خوردن آزمایش می کند و وقتی دیگر مشخص شد عرقیات خروجی از دستگاه دارای کیفیت مناسبی نمی باشد توید قطع می شود ، آزمایشاتی که بر روی گلاب انجام می شود عبارتند از:1- اسانس 2-



خرید و دانلود دانلود طرح های طرح تولیدی گلاب و انواع عرقیات معطر   38 ص


تحقیق درباره اراده الهی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 24

 

اراده الهی از دیدگاه امام خمینی

●نگاهی به برهان صدیقین

پیرامون صفات حق تعالی مباحث گسترده‌ای صورت گرفته و از ابعاد و زوایای گوناگونی مورد بحث قرار گرفته که قسمت عمده‌ای از علوم اسلامی را به خود اختصاص داده است: متکلمین و فلاسفه و عرفا در این نکته که حضرت حق مستجمع جمیع صفات کمال و جمال است و هر صفت کمالی را خداوند به نحو اتم و اکمل دارا است، متفق‌القولند. و هر کدام به زبان خود و در قالب مفاهیم خود به این مهم پرداخته‌اند. از بین این مکاتب، فلاسفه بحث صفات را برهانی کرده و در اثبات آن براهین متقنی اقامه کرده‌اند و حتی معتقدند گرایش ما سواءالله به او به خاطر کمالاتش است. حضرت امام این فیلسوف عارف ومحقق مدقق نیز از طرفداران این نظریه است و مطالبی که در برخی آثار می‌بینیم بر این گفته صحه می‌گذارد. هرچند که برخی براهین حضرت در واقع تقریری از براهین حکماء پیشین می‌باشد اما غور در آنها حاکی از عمق نگرش ایشان است. ایشان از واجب‌الوجود با عنوان کمال مطلق تعبیر می کند و معتقد است که: «کمال مطلق همه کمالات است و الا مطلق نیست و هیچ کمالی و جمالی و جمیلی ممکن نیست در غیر حق ظهور کند که این غیریت عین شرک است و اگر نگوییم الحاد است.»[۱] می‌بینیم که حضرت امام ـ اعلی الله مقامه ـ در این چند جمله کوتاه به قاعدهٔ بسیط الحققیه اشاره فرموده‌اند ولی در اینجا چون بحث ما بر روی صفت اراده است، درصدد اثبات صفات کمال بر ذات اقدس الله نیستیم بلکه آن را اصلی مسلم گرفته و از این مباحث تنها به عنوان مقدمه‌ای برای ورود به بحث اصلی استفاده کرده و بدون اطاله کلام از آن می‌گذریم.

●تقسیم صفات : مطلب دیگری که برای شروع بحث ناگزیر از بیان آن هستیم، اشاره‌ای به اقسام صفات است. کمالات و صفات واجب تعالی تقسیمات گوناگونی دارد که یکی از آن، تقسیم به صفات ذاتی و فعلی است. صفات ذاتی یعنی صفاتی که فرض ذات به تنهایی برای انتزاع آن کفایت می‌کند و صفات فعل یعنی صفاتی که فرض آن، منوط به فرض غیر است و غیر از واجب تبارک و تعالی هر چه هست، فعل اوست. پس صفات فعلی، صفاتی خواهد بود که از مقام فعل واجب یعنی ماسواء الله انتزاع می‌شود. البته این دیدگاهی است که مورد قبول فلاسفه و متکلمین امامیه است و اختلاف‌نظر بسیار زیادی در این زمینه به ویژه بین امامی با اشاعره و معتزله وجود دارد؛ زیرا اشاعره صفاتی را که بعنوان صفات ذاتی بیان کردیم از لوازم ذات می‌دانند و معتزله ذات مقدس را نائب مناب صفات او می‌دانند اما از این اختلافات که بگذریم حضرت امام نیز در اسماء و صفات الهی قائل به دو مقام هستند:

۱ـ مقام اسماء و صفات ذاتیه: در این مقام ذات مقدس واجب تعالی به حیثیت واحده و جهت بسیطهٔ محضه، کل کمالات و جمیع اسماء و صفات را داراست و تمام کمالات به حیثیت بسیطهٔ وجودیه رجوع می‌کند. چون ذات مقدسش صرف وجود و وجود صرف است، صرف کمال و کمال صرف نیز است.

۲ـ مقام اسماء و صفات فعلیه: این مقام، مقام ظهور و تجلی اسماء و صفات ذاتیه است که مقام معیت قیومیه است و آیهٔ شریفهٔ «هو معکم این ما کنتم» بدان اشاره دارد.

ایشان آیهٔ شریفهٔ «هو الاول و الاخر و الظاهر و الباطن» را جامع این دو مقام می‌دانند. حضرت امام در باب صفات حق ـ‌ سبحانه ـ بسیار دقیق بحث کرده‌اند. وقتی نظرات حکماء را که در این‌باره بررسی می‌کنیم گفته‌اند، صفات حق یا صفت ذاتند و یا صفت فعل، به عبارت دیگر آنان یک دسته از صفات را صفات ذاتی و صفات دیگر را صفات فعلی می‌دانند اما نظر مبارک حضرت امام این تفاوت را با نظر حکماء دیگر دارد که ایشان می‌فرمایند که صفاتی که در یک مرتبه صفات ذات هستند، همان صفات در مرتبهٔ دیگر (مرتبه فعل) صفت فعل به شمار می‌روند و این تفاوت در مورد صفت اراده کاملاً مشهود است؛ مثلاً حضرت امام، اراده را هم صفت ذات و هم صفت فعل می‌دانند و حال آنکه عمده بحث فلاسفه‌ای چون علامه طباطبائی ـ رضوان الله تعالی علیه ـ در این است که آیا اراده، صفت ذات است یا صفت فعل[۲]؟ و جالب توجه این است که بر اینکه اراده صفت ذات نیست، برهان اقامه می‌کنند اما از نظر حضرت امام جمیع اسماء و صفات حق تعالی در دو مرتبه و در دو مقام است: یکی مقام اسماء و صفات ذاتیه، که این مقام در حضرت واحدیت ثابت است، مثل علم ذاتی حق و قدرت ذاتی حق و اراده ذاتی که از شؤون و تجلیات ذاتیه حق تبارک و تعالی است. دیگری مقام اسماء و صفات فعلیه است که به تجلی و به فیض مقدس برای حق‌تعالی ثابت است.[۳]

●عینیت صفات با ذات

مسئله دیگری که در باب صفات مطرح است، عینیت و غیریت صفات ذاتی با ذات حق است و علیرغم اختلاف آرایی که در این زمینه وجود دارد، قول حضرت امام ـ و برخی حکمای دیگر ـ معتبرترین اقوال است. ایشان معتقد به عینیت و اتحاد صفات با ذات هستند؛ به این دلیل که صرف وجود، صرف کمال و جمال است و هیچ حیثیت کمالی، نمی‌تواند خود را از صرف وجود کنار بکشد؛ چون هرچه کمال است، به حقیقت وجود برمی‌گردد و اگر غیر از این باشد اشکالات عدیده‌ای پیش می‌آید:

۱ ـ در عالم وجود دو اصل بلکه چندین اصل بوده باشد و حال آنکه در عالم واقع تنها وجود اصیل است.

۲ ـ ذات حق تبارک و تعالی مرکب باشد که لازمه‌اش نیازمندی و نقص است.

۳ ـ راه یافتن جهات امکانی در ذات حق است و اشکالات دیگری که بیانشان به طول می‌انجامد.[۴] حضرت امام قائل به قول عینیت صفات با ذات، در موارد زیادی از آن سخن گفته‌اند و آن را برهانی کرده‌اند و اصحاب اقوال دیگر را مورد نقد قرار داده‌اند.[۵]

●اختلاف اقوال در اراده الهی

از این بحث‌های مقدماتی که بگذریم، اراده یکی از صفات کمال است که همهٔ الهیون آن را پذیرفته اما در حقیقت اراده با یک سری پرسش‌هایی مواجه شده‌اند.

▪ آیا اراده صفات ذات است یا فعل؟



خرید و دانلود تحقیق درباره اراده الهی


مقاله درباره شاعران تفرش

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 11

 

شاعران تفرش

1- آقا گلخنی تفرشی:

در تذکره « روز روشن » می خوانیم : گلخنی تفرش همشیره زاد شهید قمی است و ناسخ « شمع انجمن »او را گلخن بدون یای نسبت نوشته و وی از ارباب علم و فضل بود و عمر به رندی و هزل و مزاح می گذرانید و با شاه و گدا و فقرا و اغنیا گفتگو به خوش طبعی کرده و کسی از مزاحش آزرده نشدی .

2- آقا صادق تفرشی:

دنبلی در نگارستان دارا ازا و با عنوان « از قدمای معاصرین » و « فاضل کامل » یاد می کند و می نویسد او معلم رضا قلی میرزا پسر نادر شاه افشار بود. طبعی روان و ذوقی سیلم داشته و در قالب مثنوی و غزل شعر می سروده است.

3- تائب تفرشی ( قصی ) :

اسمش فخرالدین و تخلصش تائب نصر ابادی درباره اونوشته است « فخرا نام داشته ، بدهند رفته و با ملافرح ا.. مشاعره داشته گویا در آنجا فوت شد ازاین شاعر نیز ابیاتی پراکنده بر جای مانده است که گواه باریکه خیالی اوست.

4- داعی تفرشی:

مولانا میرمحمد مومن متخلص به داعی از شعرای نیمه دوم قرن 11 و نیمه اول قرن 12 هجری است واز شعرای معاصر شاه سلیمان صفوی ( 1077 – 1106 ) وشاه سلطان حسین ( 1106-1125 ) ، شاه طهماسب دوم ( 1135 –1145 ) و نادرشاه افشار ( 1148 –1160) به شمار می رود. وفات وی را در سال 1155 و در سن 90 سالگی دانسته اند اما در کتاب سفینه المحمود وفات او 1167 ذکر شده است.

5- دانش تفرشی:

صاحب حدیقه الشعرا درباره اوچنین نگاشته است : اسمش میرزا هادی و از سادات عالی در جات تفرش است. در انشا قادر و در استیفا ماهر در حکومت حاجی محمد ولی میرزا به یزدرفته به انشا و استیفا مشغول شد . بعد از عزل اجباری شاهزاده که از طهران به حکومت خود برگشت و عبدالرضا خان یا نمی شده راهش نداد و اموال اون ضبط کرده و عیالش را برهنه بیرون کرد دانش در آنجا ماند و متاهل شد .

6- دبیر تفرشی:

صاحب حدیقه الشعرا درباره او چنین آورده است : اسمش میرزا عنایت ا.... و پدرش میرزا هدایت است که از مستوفیان آقا محمد شاه قاجار بوده و خود دبیر ومنشی خوبی بوده و از این جهت دبیر تخلص



خرید و دانلود مقاله درباره شاعران تفرش


بخش آگلومراسیون و احیاء1

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 9

 

بخش آگلومراسیون و احیاء

 

وظیفه اصلی اگلومراسیون تولید آگلومره با شرایط فنی مناسب جهت مصرف در کوره بلند است ، مصرف آگلومره نسبت به مصرف مستقیم سنگ آهن به دلیل یکنواختی آنالیز مواد شیمیایی و احیاء پذیری بهتر به راندمان کوره بلند تا میزان 30 درصد گردیده و همچنین مصرف کک را تا میزان 70 درصد کاهش می دهد .

انبار مواد خام وظیفه اصلی انبار مواد خام عبارتست از : الف-  دریافت مواد اولیه مناسب از نظر کمی و کیفی و ذخیره سازی آنها  ب-  همگن کردن مواد  ج - ارسال مواد به واحدهای مصرف کننده  - این انبار دارای 15 سکو با ظرفیت هر سکو هفتاد تا هشتاد هزار تن می باشد . 

 کارگاه بونکرهای مواد آماده  وظیفه این کارگاه دریافت و آماده سازی و ارسال مواد خام مورد نیاز با ترکیب شارژی مناسب جهت تولید آگلومره با شرایط فنی مورد نظر به کارگاه پخت است . این کارگاه دارای 7 ردیف 19 تایی بونکر 90 متر مکعبی جهت دریافت و ارسال می باشد .

کارگاه پخت  وظیفه این کارگاه دریافت مخلوط مواد خام سنگ آهن دولومیت کک و پخت و تبدیل آن به سنگ منگنز اکسید نوردی با شرایط آگلومره مورد نیاز کوره بلند می باشد.

وظیفه اصلی  بخش تولیدات کک  و مواد  شیمیایی تولید کک بعنوان  ماده  سوختـنی و احیاء کننده اصلی  درکـوره بلنـد مـی باشـد .

کارگاه ذغال کارگاه ذغال وظیفه دریافت ذغال ازمعادن ذخیره سازی و تهیه  شـارژ مناسب حهت باتریهای کک سـازی را به عهده دارد این کارگاه متشکل از تجهیزات انباشت و برداشت ذغال سرند  خـردکـن و 40 عدد  سیلو  جهت ذخیره  سازی  ذغال بـه ظـرفـیت 100هـزار تـن ذغـال می باشد . 

کارگاه کک سازی این کارگاه تولید  کک از ذغال سنگ وارسال ان به بخشهای کوره بلند وآگلومراسیون می باشد کارگاه کک سازی متشکل ازدوباطری یکی دارای 8 5  سلول ودیگری دارای 72 سلول است  این کارگاه ذغال سنگ مورد نیاز خود رااز کارگاه ذغال دریافت نموده وسپس به وسیله ماشین شارژ حدود 21 تا22 تن ذغال از برج ذغال تحویل ودر سلولهای کک شارژ می گردد آنگاه درمدت معین (به نام پریود کک که بین 15 تا 19 ساعـت مـی بــاشد )  فرایند تبدیل ذغـال بـه کـک صورت می گیرد .

کارگاه بازیابی مواد وظیفه کارگاه بازیابی مواد  تصفیه مقدماتی گاز کک تولید شده توسط باطریهااست. دراین کارگاه قطران  سولفات آمونیوم بنزول خام و فنلات سدیم , جدا شده و این گاز برای تصفیه نهایی به کارگاه تولید اسید سولفوریک  ارسال می شود  ازگاز باقیمانده به عنوان یک ماده  سوختنی در نیروگاه ذوب آهن وهمچنین کوره های نورد وتولیدات نسوز استفاده می شود .

بخش کک سازی و تولید مواد شیمیایی

 

کارگاه پالایش بنزول کارگاه پالایش بنزول از سه واحد بنزول خام پالایش قطران وتولید فنل تشکیل شده است  وظایف این کارگاه به شرح زیر می باشد الف- دریافت بنزول خام از کارگاه بازیابی مواد وتولید محصولات بنزنی شامل بنزن تولوئن گسیلن وسولونت در واحـد پـالایش بنـزول .ب - دریـافت قطران از کارگاه بازیابی مواد , جهت تولیـد فراورده های قطرانی و دریافت  فنلات سدیم ازکارگاه بازیابی مواد  .

کارگاه اسید سولفوریک وظیفه این کارگاه جداسازی گاز هیدروژن سولفـوره ازگـازکــک وتولید اسید سولفوریک در اثر واکنشهای شیمیایی بااستفاده ازکاتالیزور پنتااکسید وانادیوم ونیز تصفیه نهایی گاز کک می باشد .

بخش کوره بلند

 

هدف اصلی بخش کوره بلند تولید چدن مذاب جهت استفـاده در بخش فـولاد سـازی یا  درصورت عــدم پذیرش ، ارسال آن به کارگاه چدن ریزی است . این بخش شامل  :  الف-کارگاه اصلی کوره بلند ب- کارگاه چدن ریزی ج- کارگاه سرباره د- کـارگـاه آمـاده سـازی پاتیل و تاسیسات بونکرها  و ذخیره سازی مواد می باشد .

کارگاه اصلی کوره بلند از طـریق کـوره بلندهای شماره 1 و 2 تولید چدن در بخش کوره بلند صورت می پذیرد . کوره بلند شماره یک دارای حجم 1033 میلیمتر مکعب تولید متوسـط سالیانـه طبق طرح 665 هزارتن وکـوره بلنـد شمـاره 2 دارای حجـم 2000 مـتر مکـعـب و تــولیـد متـوسط سالیانه طبق طرح 1 میلیون و 237 هـزار و 250 تن می باشد . در فـرآیند تولید چـدن در کـوره بلنـد مواد اولیه ( سنگ آهن- آگلومره پلیت- کـک وکـمک ذ وبها ) از دهانه کوره شـارژ و هـوای غنـی شده با اکسـیژن به  همراه د یگرکمک سوختها ( گازطبـیعی و مازوت ) از بالای بوته  به کـوره دمیده می شود .

هـوای  د میـده  شـده  منجـر بـه  سـوختن کـک و ایجاد  واکنش شده  و حرارت کافی  جهت احیاء  ذوب  سنگ  آهن  ایجاد می نماید. مواد  مذاب د ر بوته  کوره  جمع  و به  تناوب از کوره  تخلیه  و پس از جدا سازی  چد ن وسر با ره ، د رجوی مخصوصی که با نسوز منا سب آماده شده است , چد ن و سرباره به طور جدا گانه د ر پاتیلهای  حمل چد ن وسر باره تخلیه می شوند سپس پاتیلهای سر باره توسط  لکوموتیو به کارگاه  دانه بندی سر باره  ارسال و پا تیلهای چد ن به فولاد سازی حمل می شوند .

کارگاه چد ن ریزی وظیفه این کارگاه تولید شمش چد ن درصورت عد م جذ ب چد ن مذاب  تولیدی کوره بلند هـا ، توسـط بخش فولاد سازی می باشد. این کارگاه  دا رای د و د ستـگاه ما شین چد ن ریزی هر کدام به ظرفیت 162تن درساعت می باشد .چد ن تولید شـده در این کـارگـاه  قابل  فروش به صنایع  مختلف می باشد و د رصـورت  نییاز از آن بـه عنوان شارژ سرد در کنورتور ها استفاده می نمایند.



خرید و دانلود  بخش آگلومراسیون و احیاء1


تحقیق در مورد مفاهیم در تجارت الکترونیک

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 40

 

وزارت علوم تحقیقات و فناوری

موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان یزد

دانشکده هنر و معماری

پایان نامه

جهت دریافت درجه کارشناسی فرش دستبافت

عنوان

مطالعه و بررسی تجارت الکترونیک در فرش دستبافت

استاد راهنما

مهندس محسن برزگری

دانشجویان

طیبه شاه ولی ، طاهره شریف بیگی

زمستان 85

تقدیم به

تمامی آنانی که رفتند و سکوت رفتنشان

فریاد ماندن ماست

پدرم که سایه محبتش

چتری است برای تمامی زندگانی ام

و

مادرم که دستان پرمهرش

موهبتی است از جانب خداوند بزرگ

برای تمامی لحظات عمرم

با سپاس فراوان

از جناب آقای مهندس محسن برزگری

که زحمات بی دریغ ایشان یاری رسانمان بود

و تمامی کسانی که ما را در این پروژه یاری کردند .

چکیده :

با تغییر شکل اقتصاد طی سه دهه اخیر ، جهان شاهد تولد شیوه های جدیدی از داد و ستد چه به صورت بومی و چه بین المللی بوده است . استفاده از این شیوه های نوین دادوستد دربین کشورهای پیشرفته(از نظر اقتصادی)بسیار رایج است وکشورهایی از قبیل ژاپن



خرید و دانلود تحقیق در مورد مفاهیم در تجارت الکترونیک