انواع فایل

دانلود فایل ، خرید جزوه، تحقیق،

انواع فایل

دانلود فایل ، خرید جزوه، تحقیق،

مقاله درباره شاهدان اعمال

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 14

 

فهرست

عنوان صفحه

مقدمه 2

قیامت روز شهادت است 2

خداوند 3

پیامبران 3

امامان معصوم 5

فرشتگان 6

زمین 6

وجدان 8

اعضای بدن 8

زمان 10

اعمال انسان 11

منابع 14

گواهان فردا (قیامت)

مقدمه

اگر ما باور کنیم که تک تک اعمال ما به وسیله خدا، فرشتگان وکاتبان اعمال و حتی اعضاء وجوارح ما ثبت وضبط می شود و روزی علیه ما به کار گرفته خواهد شد، مراقب خود را برافعال و اقوالمان بیشتر خواهیم کرد.

قیامت روز شهادت است:

یکی از مسائل مهم قیامت وجود گواهان مختلف است. گرچه خدا به شاهد نیاز ندارد، ولی انسان طوری است که هرچه حضور شاهدها را بیشتر احساس کند برای تربیت وتقوایش عامل مهمتری می یابد؛ برای نمونه توجه شما را به یک ماجرای تاریخی جلب می کنم:

روزی جناب عقیل خدمت حضرت علی (ع) رسید واز آن امام عادل تقاضای سهم بیشتری کرد. حضرت فرمود: روز جمعه بیا. عقیل آمد. حضرت دست او را گرفت وبه نماز جمعه برد؛ جمعیت انبوه را به عقیل نشان داد و فرمود: سهم بیشتر از بیت المال دادن یعنی دزدیدن حق این همه مردم.

عقیل از درخواست خود پشیمان شد ورفت.

بعداز بیان مطالب فوق، وارد اصل بحث می شویم. گواهان در قیامت متعددند. قرآن می فرماید:

« ویوم یقوم الاشهاد»

روزی که شاهدان به پا می خیزند.

اما این شاهدان چه کسانی هستند؟ قرآن کریم وروایات گواهان رستاخیز را چنین برمی شمارند:

1ــ خداوند

درقرآن می خوانیم :

« ان الله علی کل شی شهید»

همانا خداوند بر همه چیز گواه است.

برای خداوند اوصاف دیگری نیز بیان شده که همگی دلالت بر احاطه و حضورو علم وگواهی خداوند دارد، نظیرآیه:

« ان الله کان علیکم رقیباً»

همانا خداوند مراقب شماست.

ودر جای دیگر می خوانیم :

« وکان الله بکل شیٍٍ محیطاً»

وخداوند برهر چیز احاطه دارد.

درباره علم خداوند آیات فراوان است؛ بنابراین، اولین گواه در دنیا وآخرت ذات مقدس الهی است.

2ــ انبیا

پیامبران بزرگوارنیز در قیامت از گواهانند، قرآن می فرماید:

« وجئنا بک علی هولاء شهیداً»

ما تو را در قیامت، در حالی که گواه مردم هستی، حاضر می کنیم.

در جای دیگر می خوانیم:

« ویوم نبعث فی کل امةٍ شهیداً علیهم من انفسهم وجئنا بک شهیداً علی هولاء»

روزی که از میان هر قوم وامتی شاهدی از خودشان برمی انگیزیم ... وتورا در حالی که گواه مردم هستی، حاضر می کنیم.

بنابراین، شاهد هر امتی در قیامت پیامبر همان امت خاهد بود و شاهد تمام انبیا شخص رسول اکرم (ص) است.

یک پرسش:

اگر انبیا در قیامت بر کار مردم گواهی می دهند، پس چرا همان روز در پاسخ پرسش خداوند که می پرسد امت شما چگونه رفتار کردند، می گویند:

« لا علم لنا»

ما علمی نداریم.

چگونه کسی که علم ندارد، می تواند شاهد باشد؟

پاسخ:

اولاً: علم انبیا از طرف خداوند است و از خودشان چیزی نمی دانند.



خرید و دانلود مقاله درباره شاهدان اعمال


تحقیق درباره ادبیات

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 83

 

ادبیات

فیلمساز/مولف با دوربین اش می نویسد، همان گونه که یک نویسنده با قلمش

الکساندر استروک

برآورده های گوناگون می گویند که یک چهارم تا یک پنجم فیلم های سینمایی، اقتباس هایی از ادبیات هستند. این به آن معنا نیست که رابطة میان سینما و ادبیات یک سویه است: بسیاری از محققان، جنبه های سینمایی خیلی از آثار داستانی و شعری معاصر، ازجمله «آمریکا» نوشتة دوس پاسوس، «یولیسس» جیمز جویس، و «آواز عاشقانة جی.آلفرد پروفراک» سروده الیوت، را آشکار کرده‌اند. ریشه ارتباط میان این دو رسانه را میتوان دردوران کودکی سینما بازجست. ژرژمه لیس درآغاز قرن ازمنابع ادبی به عنوان زمینه برای چندین فیلم خود استفاده کرده گریفیث مدعی بود که بسیاری از نوآوری های سینمایی اش را مستقیما از صفحات رمان های دیکنز برگرفته است.

ایزنشتین درمقاله «دیکنز، گریفیث، و سینمای امروز» نشان می‌دهد که داستان های دیکنز چگونه شماری از تکنیک ها، ازجمله معادل هایی برای فید، دیزالو، کمپوزیسیون تصویری، تقسیم تصویر به نماها، لنزهای تغییر شکل دهنده خاص، و - ازهمه مهمتر- مفهوم مونتاژ موازی را به گریفیث الهام داده است. ایزنشتین تا آن جا پیش می رود که فصل بیست و یکم رمان «الیور تویست» را فیلمنامه دکوپاژ شده ای آماده فیلمبرداری جلوه می‌دهد تا از این راه، حساسیت «سینمایی» دیکنز را نمایان کند.

بیشتر محققان تا همین اواخر این اعتقاد ضمنی را داشتند که ادبیات به دلیل گستره وسیعترش، و قابلیت پرداختن اش هم به دنیای عینی و هم به اندیشه های انتزاعی، برترین شکل هنری است. همگان، عموماً درباره سینما، که زیبایی شناسی اش مبتنی بر عکسبرداریست، چنین اندیشیده اند که کارکرد این هنر محدود به پرداخت ازدنیای عینی می شود. حال آن که مساله پیچیده تر از این حرفهاست. رسانه های گوناگون مقتضی حال و حس های گوناگون، و تأمین کننده نیازهای گوناگونی هستند. ادعای برتری یک هنر بر هنری دیگر، سخن نامربوطی است، مگر این که مقایسه ما محدود به مسایل و تکنیک های مشابه باشد. نقاشی سقف کلیسای سیستین کار میکل آنژ و سمفونی شماره چهل اثر موتزارت هردو شاهکاراند، ولی مقتضیات و شیوه های القایی آن ها به سادگی قابل مقایسه نیستند. اگر چه سینما و ادبیات و جوه مشترک افزونتری دارند، برخی تفاوت های بینادین میان شان هست که بعضی به سود ادبیات، و بعضی دیگر به سود هنر سینماست.

دلالت های ادبی و مونتاژ

به عقیده بیشتر صاحبنظران، انعطاف پذیری کنایه ادبی- زبان مجازی –مهم ترین امتیاز شعر و داستان نسبت به سینماست . یک ادیب با استفاده از ایماژها، تشبیه ها ، استعاره ها، و نمادها، می تواند اشیاء و اندیشه ها (عینیت و انتزاع) را با تنوع کم و بیش بی کرانه ای با هم ترکیب کند. برای مثال، بیشتر تشبیهات و استعاره ها مبتنی بر مقایسه شرایط یا کیفیتی انتزاعی با یک شیئی مادی اند، همچنان که دراین جمله مشهور از «برنز» مشهود است : «عشق من مانند یک رز، رز سرخ است، که به تازگی درماه ژوئن شکفته است». دروهله نخست، تصور ما محدود به تصویر عینی گل رز است که برای تبیین و تشدید «مقوله انتزاعی» یعنی «عشق» به کار گرفته شده است.

تصویر«برنز» واضح و راستین است اما تصویر سینمایی دارای وضوح بیشتر است. ازهمه چیز گذشته، خود اصطلاح «تصویرپردازی» («صنایع بدیعی» درادبیات) وقتی به ادبیات مربوط باشد جنبه استعاری می یابد: به این معنا که کلمه «رز» یک نشانه صرف است- مانند حرف «X» که اشاره به یک شیئی عینی دارد. ولی تصویر عکاسی یک گل رز صریحتر است، یک «نشانه تصویر» است. واژه «رز» اگر چه به طور نسبی عینی است، مفهوم کلی «رز بودن» را تداعی می‌کند تا یک گل رز مشخص را. سخن کوتاه، خواننده باید «تصویر» ادبی را درذهن خود مجسم کند. واژه درحکم واسطه ای میان مشاهده کننده و شیئی است. از آن جا که «واژه –تصویر» به اندازه یک تصویر سینمایی صریح نیست، میتواند حاکی از ایهام هایی باشد که دریک عکس شاید باشد، شاید هم نباشد. اما تصویر سینمایی به دلیل صراحتش، واضح تر و بی واسطه تر است. بنابراین، هر رسانه ای نقاط ضعف و قوت معینی دارد. ولی درهر حال و به طور کلی میتوان گفت ادبیاتی راکه



خرید و دانلود تحقیق درباره ادبیات


تحقیق در مورد مراحل نصب نرم افزار ORCAD 9

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 28

 

مراحل نصب نرم افزار ORCAD 9.2

معرفی نرم افزار :ORCAD 9.2 این نرم افزار یک نرم افزاری قوی در زمینه تحلیل طراحی مدارهای الکتریکی ودیجیتالی میباشد .که می توان مدارات را در 4حوزه مختلف آنآلیز کرد . که این حوزها عبارتند از آنالیزهای...

(1 BIAS PONT 2) TIME DOMIN 3) DC SWEEP 4 ) AC SWEEP

مراحل نصب نرم افزار :

CD محتوی نرم افزار ORCAD 9.2 داخل CD ROM گذاشته و ان را باز نموده وسپس فایل متنیREAD ME را باز کرده ودر انجا مراحل نصب طبق زیر باید انجام شود...

اجرایSETUP . EXE ◄ NEXT ◄YES ◄انتخاب (به معنی کامپیوتر مستقل)STAND ALON LICENSING ◄NEXT◄انتخاب INSTALL PRODUCT… ◄NEXT ◄(در پنجرهFILE EXTENSION RIGIST…) در این پنجره پسوندهایی به ما نشان میدهد و ازما سوال میکند که ایا می خواهید این پسوندها را به روز کنید؟و باید YES بزنیم◄YES ◄YES ◄دوباره همین سوال را میکند◄OK ◄FINISH

بعد از نصب برنامه این مراحل را طی می کنیم

طبق انچه در فایل متنی READ MY امده وارد پوشه UPDATE شده و سه زیر شاخه ان را مرحله به مرحله اجرا می کنیم . برای اجرا روی SETUP.EXE. کلیک میکنیم

(1) : 1 WEB UPDATE

(2) : WEB UPDATE2

(3) :3 WEB UPDATE

سپس داخل CDمحتوای نرم افزارروی شاخه REGESTER دو فایل به نام های ORCAD. LIC- وORCAD FNC .DLL وجود دارد این دو فایل را در شاخه هایی که نامبرده کپی می کنیم و این پایان مرحله نصب است و برای اجرای بهتر نرم افزار بهتر است سیستم را RESTART کنیم تا تنظیمات جدید منظور شود جهت اجرای برنامه می توان مسیر زیر را طی کرد .

START►ALL PROGRAMS►ORCAD 9.2►CAPTURE

چگونگی استفاده از نرم افزار :

برای ایجاد صفحه جدید: بعد از باز کردن برنامه از طریق مسیر فوق برای ایجاد صفحه جدید مسیر روبرو را طی می کنیم FILE ► NEW PROGECT که شامل گزینه های زیر است...

(1) ANALOG MIXEDA/P: با انتخاب این گزینه علاوه بر کشیدن نقشه می توانیم ان را انالیز و طراحی کنیم که در کلاس باید این گزینه را انتخاب کنیم.

(2) PC BOARD WIZARD : برای طراحی مدار چاپی

(3) ...PROGRAMMABLE COGICAL : برای برنامه نویسی روی آی سه هایی که قابل برنامه نویسی باشند.

(4) SCHE MATIC :مخصوص طراحی است و فقط می توانیم مدار را ترسیم کنیم.

برای ذخیره کردن:برای این کار باید از منوی FILE ► SAVEASرا انتخاب کرد

برای استفاده از قطعات : چنانچه دفعه اول است که از این نرم افزار استفاده می کنیم باید قطعات مورد نیاز را اضافه کنیم برای این کار در منوی سمت راست نرم افزار گزینه PLACE PART که به شکل است را کلیک می کنیم . پنجره ای باز می شود ADD LIBRARY را انتخاب کرده و گزینه ANALOG . OLB و SOURCE . OLB که اولی برای کتابخانه قطعات و دومی برای کتابخانه منابع است.

برای استفاده از قطعات کافی است انها را در این کتابخانه ها انتخاب کنیم و در صفحه کلیک کنیم .

برای خارج شدن از حالت انتخاب قطعات کافی است راست کلیک کنیم وگزینه ENDMODE یا کلید ESC در صفحه کلید را انتخاب کنیم . برای عمودی کردن قطعه کلید Rرا در صفحه کلید را فشار دهید .

برای سیم کشی کردن قطعات : بر روی گزینه PLAC WIR که به شکل است در منوی سمت راست کلیک می کنیم باید توجه داشت که درکلیه مدارها باید از ارت (زمین) استفاده کرد

وارد کردن واحد کلیه قطعات :

N (نانو) U (میکرو) p (پیکو) MEG (مگا ) M (میلی )

برای وارد کردن مقادیر عناصر روی عددی که به صورت پیش فرض جلوی انها نوشته دابل کلیک می کنیم آنالیز کردن مدار ترسیم شده : بعد از کشیدن مدار باید ان را انالیز کنیم برای این کار روی گزینه NEW SUMALAITON PROFILE در نوار بالای نرم افزار کلیک می کنیم پنجره ای باز می شود که از ما نامی میخواهد ان نام را وارد می کنیم وگزینه CREATE را می زنیم . پنجره به نام

SUMA LAITON SETTING باز می شود و به صورت پیش فرض در سر برگ ANALYSIS قرار دارد .چنانچه مدار طراحی شده دارای مقادیر DC است در قسمت ANALGSIS TYDE گزینه BIAS POINT (این انالیز می تواند مدار را به صورت DC بررسی کند .) را انتخاب کرده وOKمی کنیم برای اعمال کردن تنظیمات روی گزینه RUN کلیک می کنیم حال با کلیک کردن روی کلید های

در همین نوار ابزار می توانیم مقادیر جریان ولت وتوان محاسبه شده توسط نرم افزار را ببینیم .

نکته 1 : در صورت استفاده از منابع وابسته باید به این نکته توجه کنیم که منبع ولتاژ یا جریانی که در دایره است تولید کننده است ومنبع دیگر باید به نقطه ای وصل شود که می خواهیم وابستگی به انجا را نشان دهیم نکته2 : در استفاده از قطعات چنانچه از کتابخانه های غیر از پوشه PSPICE استفاده کنیم ممکن است در هنگام کار ERROR بدهد پس بهتر است از قطعات این پوشه استفاده کنیم .

نکته 3: برای تغییر ضرایب منابع وابسته روی منبع دابل کلیک می کنیم و در قسمت GAIN ضریب مورد نظر را تایپ می کنیم .

برای جستجو کردن قطعه:

برای جستجو کردن قطعه باید اینگونه عمل کرد * (نام قطعه مورد نظر ) مثال *Q2N2219

برای جابجا کردن قطعه: به وسیله موس میتوان ان را دراگ کرد ویا بعداز انتخاب ان با کلید های چهار جهته این کار را انجام داد .همچنین برای چرخاندن قطعه به صورت افقی یا عمودی می توان طبق زیر عمل کرد...

(1) عمودی MIROR VERTICALLY

انتخاب قطعه◄کلیک راست

(2)افقی MIROR HORIZANTALLY

در مورد منابع وابسته :

E : منبع ولتاژ وابسته به ولتاژ

F : منبع جریان وابسته به جریان

G : منبع جریان وابسته به ولتاژ

H : منبع ولتاژ وابسته به جریان



خرید و دانلود تحقیق در مورد مراحل نصب نرم افزار ORCAD  9


دانلود طرح های طرح تولیدی لباس کار 40 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 39

 

آموزشکده فنی شهید بهشتی اردکان

تقدیر و تشکّر:

با سپاس فراوان از اساتید محترم آموزشکده شهید بهشتی اردکان و همچنین استاد بزرگوار جناب آقای قادری و تمامی افرادی که در تکمیل این پروژه از راهنمایی و کمک آنها استفاده شده است.

عناوین موضوعات

پیشگفتار

بیان موضوع پروژه

فصل اول:

مدیریت

مدیریت یا سرپرستی

مدیریت پروژه

تعیین هیأت مؤسس

رضایت هیأت مؤسس

تهیه طرح پیشنهادی

معرفی نماینده تام الاختیار

دریافت مجوز فعالیت ذکر شده در طرح

تدوین اساسنامه پیشنهادی

افتتاح حساب در صندوق تعاون

آگهی دعوت از داوطلبان عضویت

آگهی دعوت اولین مجمع عمومی عادی

ثبت نام داوطلبان عضویت در هیأت مدیره و بازرسان به دوره های آموزشی

برگزاری اولین مجمع عمومی عادی

تعریف مجمع عمومی

تصویب اساسنامه

انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره

وظایف و اختیارات هیأت مدیره

انتخاب بازرس یا بازرسان علی البدل

وظایف بازرس یا بازرسان

مدیر عامل

راهنمای علائم

فصل دوم:

برنامه ریزی

مقدمه

فصل سوم :

مدیریت اقتصادی

هزینه های سوخت مصرفی

حق بیمه و پاداش

هزینه تعمیرات و نگهداری ماشین آلات و تأسیسات

هزینه های جاری

هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده

فصل چهارم

نتیجه گیری

نظام مدیریت مشارکتی



خرید و دانلود دانلود طرح های طرح تولیدی لباس کار 40 ص


تحقیق درباره ادبیات تحقیق

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 114

 

ادبیات تحقیق

1- مقدمه

2- ادبیات تحقیق

مقدمه

امروزه مطالعه علمی کار، شامل حرکت سنجی و روش سنجی و تعیین استانداردهای تولید و کارکرد براساس آن است. یعنی با تجزیه و تحلیل علمی کار، معین می شود که بازده متوسط یک فرد عادی در یک روز عادی کاری چقدر است و برای این کارکرد یا تولید استاندارد، چه دستمزدی باید پرداخت شود اگر تولید و بازده کار کمی بالاتر از استاندارد یا حد متعارف باشد برای ایجاد انگیزه و تشویق به ادامه تولید بالا لازم است یک سیستم پرداخت تشویقی نیز پیش بینی کند.

مجموع این مطالب ما را بر آن می دارد که از نیروی انسانی شاغل حداکثر استفاده مطلوب را بنمائیم از طرفی می دانیم که فنون مورد استفاده در بهبود سیستم ها و روش ها برای رفع مشکلی که گریبانگیر سازمان است بکار می آید. پس باید موضوع باید موضوع کارسنجی و زمان سنجی را از این دیدگاه نیز بررسی کرد مشکلی که کارسنجی به آن می پردازد عبارتست از مطالعه ناهماهنگی بین نیروی انسانی شاغل و نیروی انسانی که عاید سازمان می شود.

تاریخچه ی کارسنجی و زمان سنجی:

مشهور است که زمان سنجی از کارگاه کمپانی فولادسازی میداوال (miduale) در سال 1881 میلادی توسط فردریک تیلور آغاز گشته است گر چه تیلور به عنوان پدر زمان سنجی شناخته شده است لیکن قبل از او زمان نسجی در اروپا نیز انجام شده است و در سال 1760 یک فرانسوی به نام پرونت (Peranet) مطالعه زمانی گسترده ای برای تولید پین انجام داد و مدت 60 سال یک اقتصاد دان انگلیسی به نام Babbaya این کار را ادامه داد.

تیلور در سال 1883 با روش سیستماتیک مطالعه کار توانست یک کار مشخص را به عناصری تقسیم کرده و تک تک عناصر را بررسی کند. تیلور اظهار داشته که زمان سنجی یک عنصر در مدیریت علمی است که می تواند مهارت مدیریت را از مدیران به افراد انتقال دهد. تیلور همچنین دریافت کرد که به میزان اهمیت مسائل مواد و ماشین آلات باید به مسائل انسانی نیز توجه داشت. به دنبال نظریات تیلور مبنی بر لزوم تجزیه و تحلیل حرکات فرانک گیلبرت (Frank Gilbert) و همسرش (Liliane Gilbert)



خرید و دانلود تحقیق درباره ادبیات تحقیق