انواع فایل

دانلود فایل ، خرید جزوه، تحقیق،

انواع فایل

دانلود فایل ، خرید جزوه، تحقیق،

بررسی رابطه آگاهی از راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای هوشی با انگیزش پیشرفت دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه در سال 94-93

بررسی رابطه آگاهی از راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای هوشی با انگیزش پیشرفت دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه در سال 94-93

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد کرمانشاه

دانشکده تحصیلات تکمیلی

 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشتهعلوم تربیتی تکنولوژی آموزشی (M.Sc)

عنوان:

بررسی رابطه آگاهی از راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای هوشی با انگیزش پیشرفت دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه در سال 94-

 

 

فهرست مطالب

 

فصل یکم. 1

 

1- 1- مقدمه. 2

 

1- 2- بیان مسأله اساسی پژوهش... 3

 

1- 3- اهمیت و ضرورت انجام پژوهش... 6

 

1- 5- اهداف مشخص پژوهش... 8

 

1- 5- 1- هدف اصلی.. 8

 

1- 5- 2- اهداف فرعی.. 8

 

1- 6- سؤالات پژوهش... 9

 

1- 7- فرضیه‏های پژوهش... 9

 

1- 8- تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی.. 10

 

1-8- 1- تعاریف مفهومی.. 10

 

1- 8- 1- 1- یادگیری خودتنظیمی.. 10

 

1- 8- 1- 2- باورهای هوشی.. 10

 

1- 8- 2- تعاریف عملیاتی.. 10

 

1- 8- 2- 1- یادگیری خودتنظیمی.. 10

 

1- 8- 2- 2- باور های هوشی.. 11

 

1- 8- 2- 3- پیشرفت تحصیلی.. 11

 

فصل دوم. 12

 

2- 1- پیش درآمد. 13

 

2- 2- مبانی نظری پژوهش... 13

 

2- 2- 1- نظریه های یادگیری.. 13

 

2- 2- 1- 1- نظریه‌های رفتاری.. 13

 

2- 2- 1- 1- 1- نظریه شرطی‌سازی کلاسیک... 14

 

2- 2- 1- 1- 2- نظریه کوشش و خطا 15

 

2- 2- 1- 2- نظریه‌های شناختی.. 17

 

2- 2- 1- 2- 1- نظریه یادگیری گشتالت... 17

 

2- 2- 1- 2- 2- نظریه یادگیری معنی‌دار کلامی.. 18

 

2- 2- 1- 2- 3- نظریه اجتماعی – شناختی.. 19

 

2- 2- 1- 2- 4- اصل یادگیری خودتنظیمی.. 20

 

2- 2- 1- 2- 5- راهبردهای یادگیری خودتنظیم. 22

 

2- 2- 1- 2- 5- 1- راهبردهای شناختی.. 22

 

2- 2- 1- 2- 5- 2- راهبردهای فراشناختی.. 22

 

2- 2- 1- 2- 6- رابطه ی یادگیری خودتنظیم و پیشرفت یادگیری.. 23

 

2- 2- 2- باورهای هوشی.. 23

 

2- 2- 2- 1- تعریف باور در رویکرد شناختی- اجتماعی.. 23

 

2- 2- 2- 1- 1- نظریه ذاتی.. 24

 

2- 2- 2- 1- 2- نظریه افزایشی.. 24

 

2- 2- 2- 1- 3- پیامدها 24

 

2- 2- 2- 2- قدرت پیش بینی باورهای خودکارآمدی.. 25

 

2- 2- 2- 3- گرایش های فکری.. 25

 

2- 2- 2- 4- تعاریف گرایش های فکری.. 25

 

2- 2- 2- 5- تعاریف دیگر وابسته های گرایش های فکری.. 25

 

2- 2- 2- 6- نیاز به شناخت... 26

 

2- 2- 2- 7- نیاز به خاتمه. 26

 

2- 2- 3- انگیزه پیشرفت... 26

 

2- 2- 3- 2- منشأ انگیزه پیشرفت... 30

 

2- 2- 3- 4- تأثیرات اجتماعی شدن. 30

 

2- 2- 3- 5- تأثیرات شناختی.. 30

 

2- 2- 3- 6- تأثیرات رشدی.. 31

 

2- 2- 3- 7- الگوی اتکینسون. 32

 

2- 2- 3- 8- نظریه مک کللند. 33

 

2- 2- 3- 9- انگیزه پیشرفت و ویژگی‌های افراد با انگیزه پیشرفت بالا. 34

 

2- 2- 3- 10- آموزش انگیزه پیشرفت... 38

 

2- 3- پیشینه پژوهش... 40

 

2- 3- 1- پژوهش های انجام شده در داخل کشور. 40

 

2- 3- 2- پژوهش های انجام شده در خارج کشور. 41

 

فصل سوم. 43

 

3- 1- مقدمه. 44

 

3- 2- روش شناسی پژوهش... 44

 

3- 3- متغیرهای مورد بررسی.. 44

 

3- 4- ابزارهای پژوهش... 45

 

3- 4- 1- پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(MSLQ) 45

 

3- 4- 2- روایی و پایایی پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی.. 46

 

3- 4- 3- پرسشنامه باورهای هوشی.. 46

 

3- 4- 4- انگیزش پیشرفت... 47

 

3- 5- جامعۀ مورد مطالعه. 47

 

3- 6- نمونۀ مورد مطالعه. 47

 

3- 7- روش نمونه گیری.. 48

 

3- 8- روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها 48

 

منابع فارسی.. 49

 

منابع لاتین.. 53

 

 

93



خرید و دانلود بررسی رابطه آگاهی از راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای هوشی با انگیزش پیشرفت دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه در سال 94-93


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.