لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : .docx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 29 صفحه
قسمتی از متن .docx :
شرح وظایف مسوول ایمنی ISM
مسوول ایمنی می بایست از مؤثربودن سیستم مدیریت ایمنی ISM اطمینان حاصل نماید به نحویکه عزیمت شناورها به دریا را از نظر ایمنی تأیید نماید.
مسوول ایمنی می بایست برای ممیزهای لازم در شناور و دفاتر ( به خصوص دفتر مرکزی ) برنامه ریزی – های لازم را داشته باشد.
برابر گزارشات و صورت وضعیتهای ارسالی از شناور و دفاتر (بخصوص دفتر مرکزی ) برنامه ریزی های لازم داشته ابشد.
نسبت به انجام بازرسیهای لازم در راستای مدیریت ایمنی در شناور و دفاتر برنامه ریزی نموده و عمل نماید.
نسبت به عدم انطباقهای موجود در شناور از طریق مبادی ذیربط اعم از مدیریت عملیات ، مدیر فنی ، معاونت پشتیبانی ،مدیر مالی ،مدیر مانبع انسانی و ... تا حصول نتیجه پیگیری نماید .
تامین نیازمندیهای آموزشی پرسنل شناور و دفاتر در راستی عملکرد بهتر مدیر ایمنی .
برگزاری جلسات مدیریت ایمنی با مبادی ذیربط در مواقع لزوم .
صدور، تصحیح و بازبینی تمام مدارک و مستندات مربوط به مدیریت ایمنی در مواقع لزوم .
ارائه گزارشات لازم به مدیر عامل و جانشین مدیر عامل در مواقع ضروری.
تعامل لازم و مناسب با موسسه رده بندی و سازمان بنادر و کشتیرانی .
رسیدگی به موقع حوادث و تصادفات ایجاد شده توسط شناورها .
بررسی و پیگیری کلیه مدارک تکمیلی مدیریت ایمنی توسط شناورها و دفاتر .
انجام تمرینات اضطراری ERT با هماهنگی دفتر و شناور و نظارت مدیر عامل یا جانشین مدیر عامل.
کلیه سیستم کنترل صدمات از قبیل برخورد شناور با هر شیئی در دریا و یا اسکله ،آبگرفتگی ، مبارزه با آلودگی ها در هر یک از شناورها با توجه به گنجایش و ویژگی های شناورها ایجاد و نسبت به تمرین آنها اقدام نماید.
باتوجه به GRTشناور یک پلان صدمات کامل تهیه و در محل مناسب در شناور نصب نماید .
شرح وظایف مدیریت پشتیبانی شرکت
ایجاد هماهنگی لازم بین واحدهای تحت سرپرستی به منظور تسهیل در گردش عملیات و حصول مورد نظر .
هماهنگی لازم جهت تأمین امکانات مورد نظر واحدهای شناوری و سایت (شرکت ) .
نظارت دقیق بر اجرای عملیات در واحدهای تحت سرپرستی .
ارائه خط مشی و راهنمایی های لازم و نظارت صحیح بر اجرای آیین نامه دستورالعملهای ابلاغ شده .
اتخاذ تدابیر لازم به منظور بهره برداری از امکانات موجود.
ایجاد هماهنگی لازم و تنگاتنگ با سایر مدیریت مالی شرکت
پیگیری اقدامات لازم به منظور تهیه ملزومات و احتیاجات مورد نیاز شرکت و شناورهای تابعه .
ایجاد ارتباط و پیوند اطلاعاتی لازم بین مسئول سرجعداری ،تعمیرات (فنی شناوری ).
نظارت و بررسی اسناد و مدارک به منظور حصول اطمینان لازم از عملکرد صحیح واحدهای تحت سرپرستی .
10-همکاری و هماهنگی لازم با امور مالی به منظور حصول اطمینان از کارهای انجام شده .
11-ارزشیابی – ارشاد – هدایت و آموزش کارکنان تحت سرپرسیتی به انجام وظایف محوله.
12-برآورد نیازهای سایت اداری و شناوری براساس برنامه نیازمندی احتیاجات .
13-شرکت مستمر در جلسات هفتگی.
14-ارتباط لازم و منطقی با واحد تعمیرات و نگهداری به منظور کسب اطلاعات مورد نیاز جهت برنامه
ریزی تعمیرات دوره ای شناوری .
15-نظارت بر نگهداری صحیح از اموال و دارائیها .
16-پیگیری نظارت و هدایت کلیه وظایف محوله به امور خدمات رفاهی .
17-همکاری با امور قراردادها جهت قراردادهای شرکت در حیطه پشتیبانی از قبیل : قرارداد غذایی
شرکت ، تأمین ماشین آلات استیجاره ایی .
18-نظارت دقیق بر تجهیزات شناوری.
19-ایجاد هماهنگی لازم با فنی و عملیات در خصوص رفع مشکلات شناورهای شرکت .
20-برآورد نیازهای شناوری و سایت .